10 frågor 10 svar

  1. Vem är din bästa vän just nu om du bara får säga EN!?
    Svar : 
    Den där var extremt svår... Asså jag har en del väldigt nära vänner. Men jag skulle nog säga att Lina är min bästa vän om jag bara får välja än för hon är den jag umgås mest med eftersom hon går i min klass men det finns så mång andra jag gärna hade velat skriva.. 

  2. Hur känns det att hoppa från förhållande till förhållande? 
    Svar: Jag har sagt att jag ska svara på alla och det tänker jag göra. Förstår att du inte tycker om mig men jag tänker svara ändå. Det gick 5 månader mellan detta och mitt förra förhållande och jag kanske har haft förhållanden rätt ofta eller jag vet inte. Men känner att det är lite upp till mig. Om ett förhållande tar slut för att killen är otrogen är det ju inte mitt fel att det tar slut och blir ett kort förhållande right? Så jag tycker att ni ska tänka lite på att jag kanske inte gör slut bara för att jag tröttnat på nån och vill ha någon ny utan för att den personen betett sig som ett jävla svin. Nu har det inte alltid varit så men är tydligen bra på att dra mig till dåliga killar. Hoppas ju alltid på att hitta nån som inte gör mig illa. :) 
  3. Häääj fin blogg!! 
    hur ska den perfekta killen vara för deej? 
    har du träffat drömm killen någon gång? 
    rosa eller röd? 
    godis eller chips? 
    kraam 
    Svar: Tack så mycket! Svårt att säga den perfekta killen.. Jag vill bara att han ska vara snäll och såklart se lite bra ut eftersom jag måste ju bli attraherad annars är det svårt. Han ska bry sig om mig och inte vara egoistisk. Vet inte riktigt om jag träffat dröm killen. Det vet man inte förens man lärt känna den till 100%. Emm.. Rosa. GODIS!
  4. Har du rökt någon gång? i så fall varför?
    Svar: Ja det har jag. För att jag ville testa men det var ingenting för mig! :) Kommer aldrig göra om det igen. Tror att eftersom jag testat kommer jag inte göra om det och inte tänka tanken igen. 
  5. Vart bor din pappa? Bor han med er eller är dina föräldrar skilda?
    Min pappa bor i NORGE. Japp , min mamma och pappa skilde sig när jag var 2 år tror jag. Eller ah dom gifte sig aldrig men dom var tillsammans. Bor med min mamma i Sverige och har en pappa i norge!
  6. Är du kär i någon?
    Svar: Ja det är jag. Robin heter han. :)
  7. Hur tar du dina bilder? Vem tar dom åt dig?
    Jag tar dom själv. Ute på altanen. ställer dom på hylla och tar på självutlösare eller vad det heter! 

    Ni ville även att jag skulle svara på frågorna i bilden. Det kan jag göra nån annan dag i veckan eller nästa vecka! Hoppas ni blev nöjda med svaren! Kram <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback