ANGÅENDE FRÅGOR

Nu fick jag en fråga där de stod : När ska du fråga frågorna på bilden? 
Jag tänkte att jag kunde göra det nu men det är en del frågor så får se om jag vill svara på alla. :)
1. Nej tyvärr. Jag är inte kristen längre.. 
2. Lerum
3. Nej, jag har inga syskon bara ett låtsas syskon i Norge. 
4. Jupp, sex har jag haft. 
5. Sextips? Se till att båda vill det till hundra procent, snacka under sex så att ni vet att båda tycker det är skönt!
5. emm.. Ingen aning.. 
6. Om man ska säga " på riktigt tillsammans med " Så skulle jag säga.. 4 stycken. 
7. Min blogg handlar om mig. Mina tankar. Mina brister och mitt liv. 
8. Jag har inte så mycket läsare nu för tiden.. DEt går extremt mycket upp och ner. Ibland har jag bara 60 och ibland har jag 200. :) Så det är olika! 
9. Robin är min pojkvän <3 
10. Lina , Julia, Josefin och Robin är mina bästa vänner skulle jag nog säga. 
11. Insperation.. Det får jag från min vardag. Saker jg irriterar mig på. Mår bra och dåligt av. 
12. Klart jag kysst nån! 
13. Jag har druckit ja. Jag har smakat. Men det är inget jag vanligtvis gör. 
14. Jag är inte emot drickande. Jag var emot när jag var kristen. Jag är inte emot men jag tycker det är överdrivet med folk som bara tänker på det och skiter i allt annat och människor som inte kan ha kul utan.. 
15. Pappa bor i Norge! 
16. Jag bryr mig en del. Jag kan säga att jag inte gör det men det gör jag innerst inne :/
17. Jag berättar inte så mycket om andra personer. Inte om saker som får dom att må dåligt. Jag berättar inte vem eller så jag skriver om. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback