Bygg livet på verklighet

Bygg aldrig upp en vägg som ni vet att en dag kommer rasa. Sätt aldrig upp en mur som någon kan slå sönder och låtsas aldrig att du inte bryr dig för känslan inom dig kommer ta ikapp dig. Det är bättre att taitur med allt för tillfället annars sitter du där sen och får alla dina gamla problem som en våg över dig. Men kan tro att en mur kan hålla sig uppe men vi alla vet att murar är till för att brytas. Murar kan inte alltid stå kvar och när den då bryts ner så sitter du där meD alla stenar över dig och det lättaste är inte att gräva sig upp. Jag låtsades att jag inte brydde mig. Jag fällde inte en ända tår. Problemet var att tårarna samlade på dig. Nu sitter jag här med tusen tårar istället för tio. Tusen är mer än tio. Murar är till för att rasa. Bygg aldrig en mur. En dag rasar den. 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback