Ge aldrig upp

Sluta aldrig kämpa för något som kan vända hela ditt liv till något bra. Ge aldrig upp om ditt hjärta säger åt dig att fortsätta. Du ska aldrig ge upp dina drömmar, aldrig släppa taget om den som vänder hela din värld. Om du tror så lyckas du. Om du kämpar lyckas du men om du slutar kämpa lyckas du inte. 
 
Jag har världens bästa kille. En kille som jag vill vakna upp med på morgonen , somna med på kvällen. Med dig känner jag mig trygg . Jag mår bra och jag vill att de varar för evigt. Man vet aldrig om något varar för evigt men om man kämpar och inte ger upp vetsajt att vi löser det lätt som en plätt. Livet är ingen dans på rosor men med dig så blir inte allt lika svårt. För vi är två, vi delar och vi pratar. Ge aldrig upp något du tror att du behöver. Ge aldrig upp killen som gör dina dagar till bra dagar. De är värt att kämpa. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback