Lerums Lucia 2012!?

Min mobil ringde och jag svarade. 
Hej din Mamma har anmällt dig till årets lucia i Lerum. 
Jag blev sjukt förvånad och dom pratade med mig en stund till berättade när jag skulle på uttagning och vad jag skulle göra. 
Igår gick jag till uttagningen och man fick sjunga några julsånger för dom och ha en intervju. På intervjun berättade dom att redan på kvällen skulle dom ringa och säga om man kom med eller inte. 17 sökte men bara 7 kom med. 95% var hur man sjöng och 5% var på hur social man var och om man hade tid. Jag tänkte redan då att man kommer såklart inte med. Asså det var ju ändå 10 som inte skulle komma med och det ska mycket till för att man kommer med. Jag var med robin hela kvällen och jag visste inte riktigt om jag ville att dom skulle ringa. Detta var ju ändå inte mitt egna beslut. 
Sen ringde det. 
Dom sa att jag skulle ta kort idag och att jag ska på intervju med tidningen imorn. Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in i? Är rätt nervös och glad och arg på min mamma men ändå inte på samma gång. Har ingen aning om vart jag ska ta vägen men detta klarar jag! Lets do this!
 
 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback