Liten förklaring på din kommentar :)

Sure, med facit i hand är det ju enkelt att veta vilken idiot man varit. Du kanske just nu är ute och trampar runt i värsta "minfältet" fast du ser inte för du är så kär. Det är väl det som är grejen, man blir fan blind. Ta det här, varför sover hans polare alltid med er? Chilla nu detta är ingen kritik


Svar : Hej! :) Ja det är sant. Det är inte lätt att se vilka som är idioter eller inte så länge man inte har facit. Jag håller med dig om det. Men om det skulle vara så att jag trampar runt i minifältet eller vad du sa så tar jag den chansen. För det är värt det. Man måste ta risker och leva livet. True. Man kan bli blind. Det blir nog många ;) Det är lätt att inte se omvärlden. Men jag vet att om han hade vart dum hade mina vänner sagt till mig. :D 
Vi sover med hans polare för att han har hela huset för sig själv (polaren) därför vi sover hos oskar. För vi vill va utan föräldrar :) Oftast när jag och Robin sover över ensama skiter jag i att blogga för att jag vill lägga ner all tid på honom och då blir de att ni tror att varje gång jag skriver på bloggen att jag sover över med robin är oskar med. För när vi är alla 3 så gör vi massa olika saker :) Ps det jag skrev i tidigare inlägget handlade inte om Robin utan saker som hänt innan :) KRAM ! :D 
 





när ska du svara på resten av frågestunden? dvs. den bilden med massa frågor på?
:)

2012-10-23 » 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback