One month

 
EN MÅNAD. 
Shit vad jag hatade när folk skrev sånt här i sina statusar när man var singel. Tankarna som gick i ens huvud var ungefär: 
- Va fan skriver dom det här för? 
- Men kul för er jag är forever alone. 
- Åhh... Jag vill inte veta. Jag bryr mig inte okej?! 
Haha. Nu sitter jag själv här och skriver om att jag vart tillsammans med Robin i en månad. Men en månad är egentligen inte så speciellt eftersom man vill tillbringa så mycket mer tid med honom så blir en månad ingenting. Fast ändå.. Man är rätt glad att det är ens månadsdag :) 
Det är några som frågat. VEM ÄR ROBIN? Hur är han? Jag tänkte att asså jag kommer inte skriva så mycket om honom men jag kan ju säga lite men om jag skriver för mycket kommer ni ändå inte orka läsa..haha.. 
Robin är en rätt blyg kille. En kille som är blyg kanske första gången man träffar honom men när man sedan träffat honom så förstår man att han inte är så jävla blyg. Han är rätt galen ;) Han är en kille som bryr sig om mig, är otroligt snäll och omtänksam. Denna killen är killen som ändrar mina tårar och mina hemska tankar till leende och postitiva tankar. En romantisk kille som lever livet! DETTA ÄR INGEN ANNONS FÖR DIG SOM ÄR SINGEL. HAN ÄR MIN! 
hahhaha.... 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback