ORDET ÄR KAOS.

När man tror att allt är på topp och att man skulle kunna leva 1000 år till med just denna och just detta så kommer ordet KAOS in. Någonting vill alltid dra ner min lyckliga situation. Någonting kan alltid göra det kaos i livet. Jag har en person i mitt liv som betyder jävligt mycket för mig. När man tänker på framtiden tänker man på dig. När man ser dig så ser man min framtid. Jag ser jävligt mycket hopp, lycka och framför allt kärlek. Detta gör att när kaos kommer in i bilden så krashar min framtid. För vad gör man om man ser en framtid med dig men den försvinner. Jag blir så jävla rädd så fort motgångar kommer in i bilden. Inte för att jag är rädd för bråk men för att jag är rädd för att förlora just dig. Förlora min framtid. Men just i dom situationerna inser jag varför man bråkar. Jag tror att man bråkar för att man vet att vad man än säger, vad man än gör. (inte vad man än gör men ni fattar) så kommer det att lösa sig. Det kommer fixa sig för ingenting kan stoppa oss. Man bråkar för att man känner sig säker med en person. Säker på att den alltid kommer komma tillbaka. Men ändå är man så rädd. Jag vet inte ens vad jag skrivit nu men de va allt. juppjupp. Jag älskar dig.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback