Svårare för varje dag

När man var barn trodde man att allting var så svårt sen blev man ungdom och då insåg man att livet blir svårare och svårare för varje sekund. Livet blir aldrig lättare. Det blir bara svårare och jag blir starkare. Det blir alltid nya problem och problemen blir större. Problemen gick från att vara att man inte fick en klubba till att man inte visste vart man hade sig själv. FÖr varje dag inser jag att det blir svårare svårare att hålla sig uppe och svårare att klara av sitt liv. Det är fan inte lätt. Livet är fan inte lätt och det ska det antagligen inte vara heller. Mian ord betyder ingenting i era ögon men mina ord betyder allt i mig. Mina ord är mitt liv och mina ord beskriver vem jag är och hur jag har haft det. Det kanske inte har vart lätt men det har fan inte vart lika svårt som många andra. Mina ord betyder mest för mig och att i inte bryr er bryr jag mig inte om. Jag vet att ni inte bryr er men detta är mina ord så håll käften och låt bli att röra dom. De är mina. 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback