Vad vill jag säga?

Jag kan uppfattas som egoistisk, självupptagen och en tjej som inte bryr sig om andra än sig själv. Det kommer inte spela någon roll hur många gånger jag säger att det är fel uppfattning egentligen men jag ger det ett försök. Jag kommer inte neka att jag är egoistisk ibland. Det är du med och det vet du. Det är vi alla. Jag bryr mig mycket om hur jag ser ut för att jag har höga krav på mig själv. Andra har höga krav när det har med skolan kanske att göra eller prestera på en idrott men jag har höga krav när det har med mitt utseende att göra. Jag tänker ofta på hur jag beter mig mot andra människor. Vad jag gjort mot andra under dagen. Vad jag gjort som sårat. Det gnager rätt mycket på mig när jag sårar människor. Asså fan. Jag vet inte vad jag ville säga med detta. Okej detta blir inget inlägg. Jo. skit. aja lycka till med läsandet av detta cpinlägg.


 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback