ÄR VI TILLSAMMAN?

ÄR DU OCH ROBIN TILLSAMMANS? (NYFIKEN) 
Okej , denna frågan har jag redan fått en gång men det som är positivt är att det inte blir samma svar nu som då. Jag sa att vi bara var vänner förra gången men skulle nog säga att vi är mer än vänner nu! Vi är inte tillsammans men jadu. Nästan? Tror jag iallafall. Vi får la se. Hoppas på det bästa och vägrar sätta in mig i något oseriöst förhållande igen. Så ska vara säker innan jag blir tillsammans med nån! Men det är vi NÄSTAN är svaret på frågan :) Vi gillar varandra men inte tillsammans än :) 
 
 





» anna

Så söta!:)
Men jag har för mig att han är 96a och du 95a?
Hur tänker du om det? spelar det ingen roll eller hade du hellre velat att han skulle vara äldre haha?
Helt enkelt, vad tycker du om ålderskillnaden? ;)
(om jag nu har rätt om att har är yngre)

2012-09-26 » 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback