DETTA HANDLAR MIN BLOGG OM....

Okej, nu är det dags att berätta om bloggen. Kom inte på något annat att skriva om just idag och tänkte att det är la lika bra att göra det! 

Denna bloggen handlar egentligen lite om mina tankar och mitt liv vilket jag inte anser är så intressant men jag har aldrig tvingat någon att läsa och de är ändå folk som gör det. Det jag tänker är att min blogg ska inte vara någon himla fin blogg som ska visa alla mina bra sidor. Det finns för många av dom bloggarna. Alla inlägg handlar inte om hur bra jag har det, hur mycket pengar jag har, hur jag vill att andra ska se mig utan den handlar om hela mig. Jag säger såklart inte hemligheter och saker som kan skada andra men jag visar mina dåliga sidor. Alla vet att alla människor har dåliga sidor och jag skiter i om folk ser mina för alla har vi dom. Jag är inte perfekt men det är inte du heller så. 
Jag skriver helt enkelt om mitt liv, mina misstag och mig själv. 

Min egna lilla egoblogg 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback