Din fråga

Okej, inte så jätte oväntat. Vem är då den här Robin.
Fick en fråga om vem han var och hur jag känner honom och om vi bara är vänner. 
Svar: 
Okej först så vill jag säga att jag tyvärr inte tänker ge ut hans efternamn, om jag är vän med dig på facebook kan du skriva den frågan där. :) så kanske jag kan svara på det men det tar jag inte på bloggen.  Jag känner honom eftersom han går i samma byggnad som jag i häggen "estetbyggnaden" "aphuset". Där lärde vi känna varnadra och de va så det startade typ. Vi skrev lite ett tag och sen träffades vi mer och mer och nu är vi vänner. För tillfället så är vi vänner men vem vet. Jag vet. Nej men asså de återstår att se men nej vi är vänner. japp. Vänner :) 
Hoppas de va ett bra svar x)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback