EN fråga från ER

Vissa undrar hur jag hittar koder och sånt till bloggen. För er som inte förstår vad jag menar så kan jag förklara. 
När folk säger koder menar dom att när jag gör en design så måste man ha koder för allting. För färg på bokstäver, för att headern ska komma på rätt plats och ens komma upp, för att man ska ha en meny osv. Dom koderna är dock extremt svåra enligt mig. Men för att jag ska hitta dom koderna och förstå försöker jag gissa och blir de inte rätt så får man bara låta bli att spara. Sen finns det lite hjälp på google. Det finns en hemsida som heter designadinblogg eller nått vet inte riktigt vad den heter men den kollar jag lite på när jag behöver hjälp. Men det är svårt ändå. Men försök det är roligare att ha en egen gjord design :D!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback