Frågor kräver svar

Hej! Är du fortfarande kristen? Varför/varför inte? Älskar din blogg och din stil!


Här kommer svaret på den frågan: 

Tyvärr så kan jag inte säga att jag fortfrande är kristen. Jag tror på någonting men jag tycker det är svårt. När det händer mycket och så i livet så ska man egentligen dra sig till gud mer men jag har dragit mig ifrån. Jag går inte i kyrkan eftersom det tyvärr blev mycket problem. Eftersom jag inte går i kyrkan är det svårt att hålla sig vid sin tro så nej det är jag inte. Tyvärr. TACK <3
 

Snygga! Vart köpte du dom?:)


Mina byxor köpte jag på BLING :) Tack 

edu tsm me zorro elle? 

Jadu... De kan du få fortsätta undra x) hhahahah







» Emmy

Tack!

2012-10-01 » 08:50:27

hej! jag tycker inte du ska ge upp så lätt på gud, han finns där i alla lägen, och man behöver inte va i kyrkan för att vara kristen. de finns massor andra kyrkor som man kan gå till. så tappa inte hoppet eller tror på han han har ju funnits där innan och han kan komma tillbaka de vet jag <3

2012-10-02 » 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback