In och ut ur förhållanden

Idag var den en sådan dag där man inte visste vad man skulle skriva om. Men då fick jag lite insperation av andra bloggar och sånt och tänkte att jag kan ju skriva lite om vad jag tycker angående alla himla förhållanden som dyker upp 24/7. För detta är något jag irriterar mig på en del faktikst. 

Förhållanden. 
Nu för tiden känns det som om alla bara skaffar förhållanden för att ha ett. Jag vet inte men många tycker antagligen att jag är likadan men det irriterar mig så mycket. Jag saknar också såklart det där man vet att man kan ha i förhållanden. Känslor som man älskar att känna och den tryggheten men det finns så mycket negativt också. Är det inte den rätta så kommer det antagligen sluta dåligt. Så fort ett nytt förhållande dyker upp på facebook är det någon som blir singel. Det är helt seriöst som att säga "de föds ett barn varje sekund och dör en människa varje sekund" ungefär så känns det med förhållanden. Alla bara hoppar in och ut i förhållanden och inte nog med att man ser att det ändrats från "Förhållande" till "singel" de ska komma massa statusar om hur psykiskt dåligt alla mår också. Okej.. Okej.. Nu kanske jag var lite väl hård och jag gör säker lika mycket fel jag men nu stör jag mig lite på andra och ibland stör sig folk på mig. Det känns som om människor inte ens känner varandra längre. Dom träffas, säger hej och sen 1 vecka senare. Nu är vi tillsammans. Ibland förstår jag mig inte på det asså. Är det verkligen värt det?  När man väl är där är det det men så fort man är ute ur förhållandet undrar man vad man gjort. Man han kastat iväg vänner för denna killen, man har slutat med saker, börjat med saker, lagt ner mycket av sin tid och sen är det slut? Jadu. Ibland känns det lite hopplöst. Antar att jag bara är avundsjuk eller något? Kanske:)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback