Jag vill inte sluta skolan.

Någon mer än jag som tycker det har gått snabbt de första veckorna i skolan? 
Vi har helt seriöst gått i skolan i 2 veckor och är inne på den 3dje veckan. (om du inte går en annan skola då, för jag vet ju inte när ni började ) Men jag tänker såhär. 
Vi har det otroligt lyxigt ändå, asså jag är nästan glad att jag går i skolan och blir nästan ledsen att de bara är 2 år kvar för mig sen ingen mer skola. Det kommer va så mycket jobbigare att jobba. Inte lika mycket rast, inte lika mycket fritid. Nej jag vill inte sluta skolan. 

Bild från Niornas bal 2010
 





Håller med! Har typ ångest för att ta studenten... :/
Måste bara säga att du var grymt snygg i den bruna färgen på håret!!!!!! :D<3

2012-09-04 » 19:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback