Kärleksvecka

Denna helgen har varit extremt bra. Jag slutade på fredagen vilket var sjukt skönt eftersom jag började bli så trött på skolan att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Du vet den där känslan av att det varit en rätt jobbig vecka.. 
Iallafall.. Efter skolan åkte jag hem till Robin och Oskar hängde även på! Vi gjorde inte så mycket men spelade lite och kolla film typ :) På lördagen var det dags för FEST. Det var roligt. Asså va gör jag? Vem pallar lyssna på vad jag gjort hela helgen egentligen. Aja what ever! 

Denna veckan blir det iallafall ett videoklipp och sen får vi la se vad jag mer bloggar om men tänkte ha en liten "kärleksvecka" haha.. 

Förslag på videoblogg? (skriv de i inlägget nedanför) 

Bilder tagna av : Izabella Hyving 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback