LÄS DETTA.

Jag tror jag ses som olika personer från olika håll. 
Då kanske ni tänker att jag inte är mig själv, spelar någon annan eller nått. För att vara helt ärlig, jag gör inte det. Jag är mig själv hela tiden men jag beter mig olika beroende på vilken situation och vilket ställe jag är på. Asså när ni läser min blogg skapar ni er en egen uppfattning om hur jag är. Det är precis som att läsa en bok och sedan se en film. Ni läser boken, föreställer er hur de ser ut, vad dom gör i olika situationer och hur dom pratar. Men sen när man ser filmen är dom inte det man föreställt sig? Någon mer än jag som märkt det? Precis så är det med mig. 

Ni känner inte mig, eller vissa gör ju såklart men inte alla. Dom som inte gör det skapar sin egna uppfattning. Jag kanske är en bitch i deras ögon. Jag kankske inte bryr mig om andra människor , jag är egoistisk, jag är elak, negativ osv.. Men en sak ska ni veta. Den uppfattningen ni får är de ni själva vill tro, jag kan vara en bitch i era ögon men det är för att ni ställt in er på att jag är det. Detta är en blogg om mina tankar och en himla massa andra saker och det är inte alltid positivt i mina tankar men det är det knappast i dina heller? Antar jag?. 

Jag vill inte att människor ska se mig som en glad tjej som aldrig är ledsen, en som aldrig blir sur, aldrig är egoistisk eller aldrig är tonåring. Det är jag. Jag är sur , egoistisk och massa mer saker men det är vi alla ibland och jag väljer att visa det. Man ska sprida glädje och det vill jag med denna bloggen men jag tänker inte sprida falsk glädje utan jag vill att folk ska förstå hur det är. Hur jag kan tänka och hur jag löser saker. 






Fy vad fint sagt! Jag blir ju helt rörd Izabella :O<333

2012-09-19 » 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback