LoveLoveLove

Alla har vi kärlek till någonting. Vissa till en kompis, mat, familj, kille eller vad som helst. Men vi alla är nog eniga om att vi har kärlek till något. Jag skulle nog säga att för mig betyder männsikorna runt omkring mig sjukt mycket. Dom som gör dina dåliga dagar till bra och dom som betyder mycket för dig. Jag har nästan alltid haft underbara personer runt omkring mig och det är dom som gör min dag. 

Idag gick jag till skolan. Kanske inte riktigt var så glad kände att det var rätt jobbigt faktiskt idag. Men så möts man av alla underbara vänner som stöttar än. Dom finns där i alla lägen och när man är ledsen kan dom få än att le. Det är riktig kärlek. 











» pappa

koselig bilder

2012-09-18 » 07:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback