Mina ord betyder NOLL

Det spelar ingen roll vad jag säger. Du lyssnar inte. Vad jag gör eller vad jag hoppas på. Du kommer alltid ignorera vad jag säger. Varför ska jag då säga, göra eller hoppas? Jo just för att jag bryr mig om dig. Bara för att du väljer att inte lyssna på vad jag säger betyder det inte att jag ger upp. För jag vet att någongång kommer du inse vad jag försökt med. Inse vad jag ville säga. Inse hur mycket jag försökte. 

Jag vill hellre att du minns mig som personen som försökte få dig att förstå. Personen som försökte få dig att förstå att du är underbar än att du minns mig som personen som inte brydde sig. För jag bryr mig. 

Du kanske inte förstår det nu men du förstår det snart. Du är vacker, underbar, bäst och perfekt. 
Gör mig en tjänst. Lyssna på vad jag säger. 











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback