Nu är Bella arg

Okej. Nu vill jag bara få detta ur mig. Jag kommer verka extremt arg och det är för att jag är det. Det kommer säkert låta hemsk men ibland så blir även jag arg.

Vad är det med människor som tror att dom är bättre än alla andra. Som tror att man inte kan ändras. Som tror att dom kommer må bättre av att snacka skit. Jag förstår mig inte på sånna människor. De som bara hatar och hatar och inte har något annat för sig. Vad man än gör så kommer dom hata än för det har dom redan bestämt. Det finns inget som kommer ändra dom för det jag säger det spelar ingen roll. Asså jag blir så irriterad. De finns de slags människor som skriver elaka saker för att höjja upp sig själva. Jag förstår inte ens hur man kan göra så? Det gjorde man ju när man var ungefär 7 år. Då kanske man gjorde det men  lille vännen? Hur gammal är du? Ah tänk på det. Det är nog smart att göra det. Asså jag bryr mig oftast inte om vad folk säger till mig. Jag tar inte åt mig men jag blir irriterad för att dom inte förstår att dom skämmer ut sig själva. Hoppas du blir glad att du får din uppmärksamhet nu. Jag brukar inte känna att jag vill ens lägga ner energi men ibland tror jag att det behövs för att släppa saker. 

Jag är en männsika. Jag har rätt att ändra mig. Folk kanske reagerar på att jag ändrat mig mycket, inte går till kyrkan mer eller något annat men så är det bara nu och acceptera. Alla kan inte göra precis som du. Bara sitta där och vara samma människa hela tiden. JAG ÄNDRAS. 

Om man hatar mig så mycket. Läs inte detta då? Eller gör det för då kanske du får lite vett i skallen. Okej jag känner att jag var extremt sur i detta inlägget men dom här grejerna irriterar mig så mycket! Det är fruktansvärt hur en människa ens kan hålla på såhär och jag tycker synd om dom som gör det. Asså om ni ska skriva elaka saker skriv det på er själva för det är där dom hör hemma.







Hej! Är du fortfarande kristen? Varför/varför inte? Älskar din blogg och din stil!

2012-09-26 » 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback