PÅ LÖRDAG HÄNDER DET <3

Nu jobbas det på design. Eftersom jag har haft det lite stressigt det senaste har en av mina vänner erbjudit sig att göra en design till mig. Hon jobbar på för fullt och är extremt duktig. På Lördag kommer denna designen vara uppe och det kommer antagligen bli as bra! 

PÅ LÖRDAG KOMMER DESIGNEN






» anna

vad kul! :)
Men du jag har en fråga, du kan svara här i kommentarer om du vill, ifall du inte känner för att skriva det helt "öppet" på bloggen :) eller ja, du bestämmer ju ;)
Men jag undrar bara vad han Robin som du skrev att du var med för ett par dagar sen heter i efternamn och vad det är mellan er, är ni bara vänner eller är det något mer haha, hur lärde ni känna varandra? :)
kram , ha det jätte bra! :)

2012-09-19 » 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback