Relaxing bath

Idag har det varit en jobbig dag egentligen. Asså jag har på nått konstigt sätt råkat få världens humörsvängningar. Idag blev jag otroligt arg över denna lilla sak: 

Jag satt och höll uppe handen på lektionen. Matte läraren skulle komma och hjälpa men då räcker en annan kille i klassen upp handen. 
Våran mattelärare tar extremt lång tid på sig och det tog verkligen lång tid. 10 minuter ungefär och där överdriver jag inte. Sen när han äntligen är klar blir jag så glad att han är klar men då går han till en annan tjej i klassen och skiter i mig medans hon räckt upp handen i 2 sekunder. När han väl är klar där så säger han: 
- Nu  är det dags för en genomgång på tavlan. Jag blir piss förbannad för att han inte hjälper mig och sticker ut. 
MITT PROBLEM IDAG xD 


Egentligen förstår jag inte riktigt varför jag blev så sur men det var på morgonen också. Det kan vara det. Hela dagen har gått ut på att jag fått ryck typ. Aja antar att det kan vara så ibland. 

Sen kom jag hem, mådde inte så bra så jag bestämde mig för att bada! Det bästa som finns.  Det var otroligt skönt..
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback