Så många fler besökare än väntat !?

Jag blev helt förvånad när jag gick in på min dator idag och skulle blogga. Jag har ju vart ifrån bloggen ett tag och denna veckan försökt blogga lite men inte riktigt haft orken att göra det hela tiden. Helt plötsligt när jag går in idag så är det 250 som kollade min blogg igår?? Jag menar det är kanske inte så himla många egentligen men när man inte alls vart duktig på att blogga och sånt förväntade jag mig verkligen inte det!?! Det är så sjukt när man förväntar sig att typ max 50 kollat och helt plötsligt 200 mer gjorde det :O Blev jätte glad! Tack för att ni ens läser när jag inte lägger ner så mycket tid på detta. Ni gjorde min dag!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback