Sick of it all

Huvudvärk en hosta som är extremt jobbig och halsont. Oh yeah, detta ser lovande ut. 

Denna natten var nog den västa natten på länge. Asså det började med att jag inte kunde somna för att jag hostade varje sekund. Vilket var fett onödigt att göra? Sen när jag väl somnade passade jag såklart på att drömma lite mardrömmar. Smart tjej. När jag sen vaknade upp av mardrömmen så ska det såklart åska och blixtra precis utanför. Då går jag och lägger mig under min säng tills åskan lugnat sig. Går upp igen lägger mig i sängen och när jag då somnar. Jadu. Då ska jag såklart drömma att jag vaknar och somnar hela tiden, när jag drömmer det får jag även med mig allt som händer runt omkring. Så när mamma kommer och ska göra sig klar för jobbet halv 6 så vaknar jag såklart. Fortsätter hosta och somnar. Detta var en dålig natt. 

Jag hatar att vara sjuk. Man känner sig så äcklig. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback