Spelar åldern någon roll?? Svar på kommentar

Så söta!:) 
Men jag har för mig att han är 96a och du 95a? 
Hur tänker du om det? spelar det ingen roll eller hade du hellre velat att han skulle vara äldre haha? 
Helt enkelt, vad tycker du om ålderskillnaden? ;) 
(om jag nu har rätt om att har är
yngre)


Robin är född 1996 vilket betyder att han är ett år yngre. Jag tycker verkligen inte man ska tänka så mycket på åldern. Det beror på hur mogen man är och hur mogen personen man gillar är. Men jag tycker att är man under 15 så blir det större skillnad. På något sätt så blir det större skillnad för mellan 13-15 så utvecklas men en hel del helt seriöst. Jag tycker inte man ska tänka för mycket på ålder men jag uppmanar inte någon att bli tillsammans med en gammal gubbe för det. Ni fattar skillnaden hoppas jag? Men jag bryr mig inte så mycket om ålder är rätt barnslig själv så det funkar la bra. Asså jag är både barnslig och mogen. Eller nej. Barnslig är jag x)







så fin blogg du har snuppa :) <3

2012-09-27 » 00:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback