TRO INTE ATT DU KAN KOMMA OCH TA ÖVER MIN PLATS.

Okej. Nu är jag irriterad. Nu måste jag bara få ut det här. 

Det värsta som finns är när människor man inte tycker om ska komma och ta ens plats. När jag varit på ett ställe i 1 år och sen kommer personen och tror att den äger allt. Jag vet att det låter otroligt löjligt och det förstår jag men om vi säger att du har ett ställe du går till varje "onsdag" och det har du gjort i ett år. Sen börjar en annan person där som du inte tycker om och som betett sig illa. Det är ju okej när den börjar på "onsdagar" då men den behöver ju inte tro att den äger allt och tro att den kan äga hela grejen. Asså så himla svårt att förklara för jag tänker inte hänga ut någon eller skriva om någon på det sättet. Asså det är bara så irriterande när människor man vet inte förtjänar saker alltid får vad dom vill. Medans de andra som kämpar och som redan vart där i 1 år inte får det. Asså man ska inte tro att man äger allt och tro att man är bäst för det är så irriterande!! Åh jag orkar inte för ingen fattar och ingen kommer fatta men det är fortfarande skönt att skirva av sig. Det var allt för mig. Nu ska jag gå och ta ut min ilska på min säng.









Säg det till personen så kanske det hjälper och saker och ting kanske löser sig då! Have faith, and don´t stop fight! Atleast i have faith in you! Kram! :)

Svar: Haha... Om det vore så lätt. Personen är någon jag inte längre pratar med så det är tyvärr inte så lätt :)
Izabella Amelie

2012-09-13 » 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback